Sunday, July 11, 2010

သီတဂူဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးနွင့္စကၤာပူ



မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ
ဆရာေတာ္၏ဓါတ္ပံုမ်ားကိုတင္ဖို ့အခ်ိန္ေနာက္က်တဲ့အတြက္အနူးအညြတ္ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္။
သီတဂူဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးစကၤာပူ (၁၀-၀၆-၂၀၁၀ နွင့္ ၁၂-၀၆-၂၀၁၀ ) ရက္ေန ့တရားပြဲကဓါတ္ပံုေတြပါ။
ဒီကေန ့က ၁၂-၀၇-၂၀၁၀ ဆိုေတာ့ တလတိတိေနာက္ကသြားပါတယ္ဗ်ာ-
တိတိက်က်မွ်ေဝခ်င္တာကေလးကိုရွာေနလို ့ေနာက္က်သြားရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
က်ေနာ္ရွာေဖြေနခဲ ့တာကေတာ့ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးနွင့္ဦးေနဝင္း(လန္ဒန္)တို၏ေတြ ့ဆံုေလ်ွာက္ထား-
ေမးျမန္းခန္းထဲကသိပ့္ကိုၾကိုက္နွစ္သက္မိတာကေလးကိုျပန္လည္မ်ွေဝခ်င္လို ့ပါ-
စာကိုဖတ္ျပီးသြားပါကေနာက္က်ရျခင္းကိုခြင့္လြတ္နားလည္ေပးၾကလိမ့္မယ္လို ့ထင္ျမင္မိပါတယ္။
အနႏၲဂုဏ္ရည္(ဘာသာေရးမဂဇင္း)
၂၀၀၈ ခုနွစ္ ၊ ၾသဂုတ္လ ၊ အတြဲ ( ၂ ) အမွတ္ ( ၈ )

ဦးေနဝင္း(လန္ဒန္)။                        ။ ဆရာေတာ္ဘုရား
                                                       ယခုေခတ္ ဗုဒၶဘာသာဝင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဂါထာ၊ မႏၲရား ၊ အင္း ၊
အိုင္ ၊ ဖေယာင္းတိုင္ စသည္ တို ့ကို ဘုရား ၊ တရား ၊ သံဃာ ၊ ရတနာ သံုးပါးထက္ ပိုျပီးအားကိုးေနတဲ ့အေပၚ
မွာဆရာေတာ္ဘုရားဘယ္လိုမ်ားအမိန္ ့ရွိလိုပါသလဲဘုရား ၊၊                        ၊၊

ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး။                       ၊၊ မွန္တယ္။ ဂါထာ ၊ မႏၲန္ ၊ မႏၲရား ၊ ေဆးဝါး ၊ အင္း ၊ လက္ဖြဲ ့ ၊ ဒါဟာ
                                                          Super Natural Power ( သဘာဝလြန္ စြမ္းပကားေပါ ့ ) အေပၚယံပိုင္းက
တန္းခိုးေတြ အားကိုးၾကတာဟာ ဗုဒၶဘာသာတင္မကပါဘူး ခရစ္ယာန္ ၊ အစၥလႅာမ္ မွာလဲရွိတယ္။ ဘုန္းၾကီးတို ့
မၾကာေလးခင္ကပါ၊ ပါကစၥတန္ နိုင္ငံေရာက္ေတာ့ ဂႏၲာရဆိုျပီးေလ ့လာေရးခရီးတခုလာဖို ့ပါကစၥတန္အစိုးရ
ကဖိတ္ပါတယ္။ အဲဒီမွာသြားျပီးဝိုင္းေတြဝိုင္းေတြဖြဲ ့ျပီး စကားေျပာၾကတာေတြထဲက တစ္ခုေသာဝိုင္းမွာ စကား
ေျပာၾကေတာ့ ပါကစၥတန္အစိုးရတိုးရစ္ဝန္ၾကီးဌာန၊ ခရီးသြားလာေရးလုပ္ငန္းဝန္ၾကီး၊ အဲဒီဝန္ၾကီးကအမ်ိဳး
သမီး၊ ရုပ္ကလည္းခန္ ့ခန္ ့ထည္ထည္ ၊ အလြတ္သေဘာ သူနဲ ့ထိုင္ျပီးေဆြးေႏြးတယ္။ သူက ဘုန္းၾကီးကို-
ၾကည့္ျပီးေတာ့အရွင္ဘုရား။ ဗုဒၶစာေပလဲတတ္တယ္။ ဗဟုသုတလဲမ်ားတယ္ အရွင္ဘုရားကတရားလဲအမ်ား
ၾကီးအားထုတ္ထားတယ္။ ဒီေတာ့ တပည့္ေတာ္ ေရွ ့ဘာျဖစ္မယ္ဆိုတာအရွင္ဘုရားၾကိဳေျပာနိုင္ပါသလား-
ဆိုျပီးလက္ဝါးေလးျပတယ္။ သူ ့လက္ဝါးကိုၾကည့္ျပိးေဟာဖို ့ဘုန္းၾကီးဘာေျပာတယ္-မေျပာတယ္ဆိုတာခဏ
ထား၊ ဘုန္းၾကီးဒါမ်ိဳးဘယ္ေတာ့မွမေျပာပါဘူး။ ေျပာေလ့ေျပာထလဲမရွိပါဘူး။ အဲဒီလိုအစၥလႅာမ္ဘာသာဝင္
အမ်ိဳးသမီးၾကီးတေယာက္ကသူ ့ေရွ ့မွာဘာျဖစ္မယ္ဆိုတာကိုအရွင္ဘုရားက်င့္ထားတဲ ့တရားေတာ္ထဲကေန
ေဟာေပးစမ္းပါဆိုတဲ ့ဥစၥာဟာဗုဒဘာသာေလာကမွာ ရွိသလိုပဲ အစၥလႅာမ္ဘာသာမွာလဲရွိတယ္။
Fortune Teller ေတြကို သူတို ့လည္းပဲအားကိုးတယ္။
                                                                      အဲဒီေတာ့ ကမၻာၾကီးရဲ ့အေနအထားကိုျခံဳၾကည့္လိုက္ရင္ -
တကယ္ဘာသာေရးစစ္စစ္၊ အနွစ္သာရကိုၾကည္ညိဳျပီးက်င့္ၾကံတဲ ့ပဂၢိဳလ္ေတြ ရွိသလိုပဲအေပၚယံပိုင္းေလာက္
သာလွ်င္ဘာသာေရးတစ္ခုခုကိုအမည္ခံျပီး အေပၚယံ Super Natural Power ေလာက္ပဲ ေမ်ွာ္လင္ ့ျပီးေတာ့
က်န္းမာဖို ့၊ ခ်မ္းသာဖို ့၊ ရာထူး အာဏာ ပါဝါ စီးပြားဥစာတိုးတက္ဖို ့ခိုင္ျမဲဖို ့ေလာက္ပဲ ဘာသာေရးကိုအသံုးခ်
ေနတဲ ့ပုဂၢိဳလ္ကလဲ ဗုဒၶဘာသာမွာေရာ ၊ အျခားဘာသာေတြမွာပါ ရွိေနတယ္လို ့ဘုန္းၾကီးတို ့ေျပာရမွာပါပဲ၊၊
အဲဒါကိုဘုန္းၾကီးတို ့က ဒါဟာျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ အစဥ္အလာပဲလို ့သေဘာထားလို ့မရဘူး။ အဲဒီပုဂၢိဳလ္ေတြလႊမ္း
မိုးသြားမွာ စိုးရတယ္။ တစ္ခါ ဒီဥစၥာေတြကိုပဲအေလးအနက္ထားျပီးစဥ္းစားေနျပန္ရင္လည္းတကယ့္
အနွစ္သာရက်တဲ ့အလုပ္ေတြဘုန္းၾကီးတို ့လုပ္ျဖစ္မွာမဟုတ္ဘူး၊၊
                            ျမတ္စြာဘုရားနာလႏၵ ၾကြလာတုန္းက နာလႏၵက သူေဌးတေယာက္ ေကဝဋပုဏၰက
ဘုရားကို ေလ်ွာက္တယ္။ "" ျမတ္စြာဘုရား တန္ခိုးျပနိုင္တဲ ့ရဟန္းတပါးကို နာလႏၵမွာ ရာထူးခန္ ့ထားေပး
စမ္းပါ။ ""  "" လူေတြက တန္းခိုးသိပ္ၾကိဳက္တယ္။ တန္ခိုးျပနိုင္တဲ ့ရဟန္းတစ္ပါး နာလႏၵထားျပီးေတာ့ ေရ
အစံု၊ မီးအစံုတန္ခိုးမ်ား ခဏ ခဏ ျပေနရင္ ဘုရားရဲ ့သာသနာေတာ္ၾကီး စည္ကားလာမွာ၊၊အဲဒါလုပ္ေပးစမ္း
ပါအရွင္ဘုရား ၊၊""  လို ့ေလ်ွာက္ထူးတယ္။
                                         အဲဒီေတာ့ ဒကာၾကီး ဦးေနဝင္း၊ ဒီေတာ့သိပ့္စိတ္မပူနဲ ့၊ ရွိေနမွာပဲ၊၊ ဘုရား
ကိုေတာင္ အဲဒီလိုထေလ်ွာက္တဲ ့လူက ရွိေနေတာ ့အဲဒီလူကသာသနာတကယ္ၾကည္ညိဳတာမဟုတ္ဘူး၊
တန္ခိုးၾကည္ညိဳတာ၊ တန္ခိုးျပနိုင္တဲ ့အတြက္ေၾကာင့္လည္းသာသနာေတာ္မွာအက်ိဳးမမ်ားဘူးလားေမးးရင္
ရလာတဲ ့ပစၥည္းသန္ ့ရွင္းသည္ မသန္ ့ရွင္းသည္ ဘုန္းၾကီးတို ့ဘာမွမတြက္ဘူးဆိုရင္ေတာ့တန္ခိုးျပနိုင္လို ့
ရလာတဲ ့ဘုရားတည္ ေက်ာင္းေဆာက္ရင္ ျဖစ္မွာေပါ ့ ၊ အဲဒါမ်ိဳးလုပ္ေနတဲ ့လူေတြလည္းအမ်ားၾကီးရွိေနတာ
ပဲ၊ အဲဒီေတာ့ျမတ္စြာဘုရားက ေကဝဋပုဏၰ ကို ဘာေဟာတံုးဆိုေတာ ့ ( သာသနာဆိုတာလူရဲ ့ကိုယ္နွုတ္
စိတ္သံုးပါးကိုယဥ္ေက်းေအာင္ဆံုးမတာသာသနာကြ၊ ကိုယ္နွုတ္နွစ္ပါးကို ယဥ္ေက်းေစဖို ့က သီလ၊
စိတ္ကိုယဥ္ေက်းေစဖို ့က သာမဓိနဲ ့ပညာ၊၊ ငါသည္ သာသနာေတာ္ကို ဒီသံုးမ်ိဳးဘဲသတ္မွတ္တယ္၊တန္ခိုး
ကို သာသနာအတြင္းအလုပ္လို ့ငါမသတ္မွတ္ဘူး၊ ေကဝဋပုဏၰ ကိုဘုရားကဒီလိုေဟာတယ္၊၊ အဲဒီမင္းတို ့
တန္ခိုးသမားေတြလဲ စူဠဂႏၶာရီအတတ္ပညာ၊ ဣဒၶိဝိဓ ဒီလိုအသိဥာဏ္ေတြနဲ ့ဂႏၶာရီအတတ္ေတြရွိတယ္၊
အဲဒါေၾကာင့္တန္ခိုးျပနိုင္တဲ ့ရဟန္းေတြကို ငါဘုရားခြင္ ့ျပဳမယ္ဆိုရင္ တန္ခိုးရေအာင္ သမထ မက်င့္ေတာ့
ဘဲနဲ ့သမာဓိစ်ာန္ေတြကို မက်င့္ေတာ့ဘဲနဲ ့ရဟန္းေတြဟာ ဂႏၶာရီ ဝိဇၨာအတတ္ေတြကို သင္ကုန္လိမ့္မယ္
တဲ ့၊ ဘုရားေဟာခဲ ့ဘူးတယ္၊ သို ့ေသာ္ ဒီကေန ့ေတာ့ ဂႏၶာရီ အတတ္ပညာဘက္က ဒါသာသနာေရးအလုပ္
ဆိုျပီးသာသနာဆိုင္းဘုတ္ ထိုးျပီးေတာ ့ သာသနာထဲ ဝင္လာတာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားျဖစ္ကုန္ျပီ။
သာသနာေတာ္ရဲ ့စစ္မွန္တဲ ့ရွဳ ့ေဒါင္ ့ကၾကည့္ရင္ သာသနာ ျပန္ ့ပြားေၾကာင္းမဟုတ္ဘဲနဲ ့သာသနာအစစ္
အမွန္ ကြယ္ေၾကာင္းေတြဘဲျဖစ္တယ္လို ့ဒါေတာ့ ဘုန္းၾကီးတို ့ကေျပာခ်င္ပါတယ္။

အေမးအေျဖမ်ားကိုအလ်င္းသင့္သလိုဆက္လက္ေရးသားပါအံုးမည္။




























No comments: